Böyle vadi gördünüz mü Erzurum'da?


             Merhaba arkadaşlar
             Ben Furkan, Erzurum inşaat mühendisliği öğrencisiyim, aynı zamanda 3d grafikerim ve fotoğrafçılıkla uğraşıyorum. Erzurum'u doğasıyla gerçekten tanımadığımı öğrendim son zamanlarda, gezilecek o kadar güzel yerleri var ki... insanı başka diyarlara götürüyor. Ve hiç kimse de bu güzellikleri tanıtmaya çalışmıyor, varlığından habersiz milyonlarca insan var. Emin olun kayak yapmaya gelen turistler bizden iyi biliyordur bu memleketi. 
             Ben elimden geldiğince hava ve kara fotoğraf videoları ile sizlere Erzurum'u tanıtmaya yardımcı olacağım, takipte kalmanız dileğiyle iyi seyirler....
Bir göl ve önde bir mezar...

Erzurum'un güzel vadilerinden yalnızca biri, diğer bütün manzarayı kaçırmamanız için gezmenizi tavsiye ederim.

Bir kuş, cinsini bilmiyorum, bilen arkadaşlar yoruma yazabilir, yüksek rakımlı bir yer, tahminim 2500m.

Arabayla kovalarken artistce yürüyen bir keklik, bu güzel hayvanların kontrolsüzce avlanması ise çok üzücü

Yine bir keklik daha...

Erzurum dağlarında bir gö daha, yayılan hayvanlarla harika bir manzara

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erzurum Dağları